Известие

Collapse
No announcement yet.

относно Alfa Romeo Sprint

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • относно Alfa Romeo Sprint

    Здравейте,току що се регистрирах за да се допитам до вас.Преди доста години карах една алфа спринт 84 година,боксер двигател и още я имам,но не е карана и поглеждана от почти 8 години.Та на въпроса ми-как стоят нещата с частите,намират ли се още по магазините защото имам някакво желание да я покарам пак и да я стегна.И има ли начин да се махне двойката карбуратори и да се мине към един с един колектор?
    Не съм още сигурен дали ще се захвана,зависи и колко е зле купето,но ще се радвам да отговорите.Ако няма да я правя поне пазар за частите и има ли?

  • #2
    Добре дошъл!
    Добре си решил да го постегнеш, но се приготви за много ръжда. Независимо как си го съхранявал - заминал е. Ламарини и интериор само чрез донорство. За окачване, двигател и скорости се намират. Не успях да схвана идеята защо искаш да понижаваш мощността само. Имам едно догатка - за по-лесно настройване на карбуратора, но по удачният вариянт е да си останеш с двата или да скочиш на инжекцион от 33. Пусни снимки ако е възможно и ако решиш да го възкресяваш ще те очакваме на някоя среща.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от steffff Покажи съобщение
      Здравейте,току що се регистрирах за да се допитам до вас.Преди доста години карах една алфа спринт 84 година,боксер двигател и още я имам,но не е карана и поглеждана от почти 8 години.Та на въпроса ми-как стоят нещата с частите,намират ли се още по магазините защото имам някакво желание да я покарам пак и да я стегна.И има ли начин да се махне двойката карбуратори и да се мине към един с един колектор?
      Не съм още сигурен дали ще се захвана,зависи и колко е зле купето,но ще се радвам да отговорите.Ако няма да я правя поне пазар за частите и има ли?
      Здравей колега,
      Ами аз не съм единица мярка за каквото и да била като познания относно модела но мисля че ще съм полезен с малко информация:
      - ако купето е здраво и добре запазено тогава си заслужава да го правиш, иначе инвестицията е почти безмислена
      - частите по двигателя и предното окачване не са проблем не са проблем
      - преминаването от два на един кабруратор е възможно но се сменят главите и смукателния колектор, но не забравяй най-важното динамиката на колата доста ще спадне
      - дали ще намериш пазар на части не мога да отговоря
      - дай снимки да видим колата и да видим от кой модел е с предни дискове до скоростите или на главината

      Дано съм успял поне малко да бъда полезен

      ПП: някой ако има заинтересовам продавам 2бр. стопове (ляв и десен)за спринт 3-та серия в добро състояние, за контакти на лично
      92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
      95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
      90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
      00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

      Comment


      • #4
        Колега, браво за ентусиазма!
        Ще помагаме с каквото можем, но слушай само двама човека.
        Първия вече ти отговори и това е МрХ, а втория е нашия старши скрападжия Джорди!
        Остави си карбураторите!
        Ако не стават за нищо , ще ти помогнеме с инжекцион от 33!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Колега, браво за ентусиазма!
          Ще помагаме с каквото можем, но слушай само двама човека.
          Първия вече ти отговори и това е МрХ, а втория е нашия старши скрападжия Джорди!
          Остави си карбураторите!
          Ако не стават за нищо , ще ти помогнеме с инжекцион от 33!
          И него слушай той скромничи иначе и Боби_33 също е много знаещ ми помагащ

          Мойте думи не ги взимай за чиста монета
          92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
          95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
          90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
          00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

          Comment


          • #6
            Така,май трябва и аз да се вкюча.Те колегите по горе са ти го казали,но и аз да се повторя.Направи много снимки да видим в какво състояние е и тогава ще умуваме.Това за единичният карбуратор си го избий от главата(все още има хора които да ги настройват перфектно).Относно пазара на частите....клиентите ти се броят на пръстите на едната ръка.

            Успех и ще помагаме с каквото можем(и неможем)

            Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

            Comment


            • #7
              Благодаря колеги,явно ще се правят снимки.Колата е стояла на открито и според мен ръждата ще е много,ще гледам през почивните дни да я наснимам.А иначе причината да спра да я карам беше невъзможноста някой в Русе да настрои карбураторите.След снимките ще се доверя на вашето мнение,иначе варианта за инжекцион и на мен по ми харесва,щом може да стане.За колегата който попита-спирачните дискове не са на главините а до скоростната кутия.Благодаря отново на всички отзовали се,уикенда ще кача и снимките

              Comment


              • #8
                Жалко, че си чак в Русе. Ако беше в София, щях да ти настроя карбураторите. За мен карбовете са един от най-добрите и безпроблемни начини за хранене на мотора.
                Иначе ако усещаш ентусиазъм в себе си, не се отказвай от реставрацията на Спринта. И без това вече много малко живи са останали. Тук всеки ще ти помогне с нещо.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Явно това ще е темата за спринтовете, та да я оспамя малко!
                  На някой намират ли му се , двете детелини, които стоят на спринта над задните калници.
                  Решил съм там да изкарам два отдушника, че такива на 33 няма, а идва времето на киселото селе и другите флатуленциевообразуващи вещества.
                  А и парното по-добре работи!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Детелинките са само на по-старите спринтове(като моя).На по-новите са едни малко грозни кръгли решетчици.

                    Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                    Comment


                    • #11
                      http://www.alfasud-parts.co.uk/catal...96cd5d25c44dc2

                      ---------- Post added at 17:22 ---------- Previous post was at 17:20 ----------

                      http://www.alfasud-parts.co.uk/catal...44dc2:shocked:
                      Ако имах 100 бона,ще си купя Брера.Но имам Спринт 1500.82г.не е QV

                      Comment


                      • #12
                        За съжаление купето е в трагично състояние,въобще не съм го снимал,покрива е хлътнал,всичко е в ръжда....
                        Явно няма да се прави.Благодаря на всички които се отзоваха,ако някой има нужда от някакви части-здрав е двигателя,окачването,съеднителя е на 100 км,смених го преди да я спра от движение,пишете,ще влизам от време на време да проверявам.Благодаря още веднъж на всички

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от steffff Покажи съобщение
                          За съжаление купето е в трагично състояние,въобще не съм го снимал,покрива е хлътнал,всичко е в ръжда....
                          Явно няма да се прави.Благодаря на всички които се отзоваха,ако някой има нужда от някакви части-здрав е двигателя,окачването,съеднителя е на 100 км,смених го преди да я спра от движение,пишете,ще влизам от време на време да проверявам.Благодаря още веднъж на всички
                          Ми тук от форума MrX си търсеше преден калник по едно време. Пиши му, може и да му помогнеш.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Ми тук от форума MrX си търсеше преден калник по едно време. Пиши му, може и да му помогнеш.
                            Намери си

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от steffff Покажи съобщение
                              За съжаление купето е в трагично състояние,въобще не съм го снимал,покрива е хлътнал,всичко е в ръжда....
                              Явно няма да се прави.Благодаря на всички които се отзоваха,ако някой има нужда от някакви части-здрав е двигателя,окачването,съеднителя е на 100 км,смених го преди да я спра от движение,пишете,ще влизам от време на време да проверявам.Благодаря още веднъж на всички
                              И все пак направи снимки и ги пусни.Даже и за части да е поне да видим кое как изглежда.

                              Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                              Comment

                              Working...
                              X